مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

قانون تملک آپارتمانها

به اطلاع می رساند کتاب جیبی « قانون روابط موجر و مستاجر به همراه متن کامل قانون تملک آپارتمانها » به مبلغ ۱۲۰۰ تومان در کتابفروشی ها موجود می باشد .

نشریه های شهر جدید صدرا

نشریه های شهر جدید صدرا عبارتند از : گردشگران صدراصحبت نوعصر صدرا

ادامه مطلب ...

اولین هیئت امناء مجتمع ۱۱۵

تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی : ۲۲/۲/۱۳۸۷ 

نتیجه رای گیری و انتخاب هیئت امناء مجتمع ۱۱۵

آقایان :          خداداد          سربی          اسرار

تشکر و قدردانی

مجتمع مسکونی 115 به لطف و عنایت قادر مطلق احداث گردید و از لحظه خرید زمین تا پایان عملیات ساخت و ساز ، عزیزان بسیاری متحمل زحمات فراوان شدند که جا دارد صمیمانه از این سروران تشکر کنیم .

از جناب آقای دکـتـر پیروی مسوول سابق اورژانس استان فارس ، جناب آقای دکـتـر مرادیان مسوول اورژانس استان فارس ، جناب آقای دکـتـر منشی ، جناب آقای مقدسی مسوول هیئت مدیره تعاونی مسکن اورژانس شیراز ، سرکار خانم اثنی عشر ، جناب آقای احمدی فر ، جناب آقای اردکانی ، جناب آقای بابایی ، سرکار خانم پیامی ، جناب آقای فرمانی ، جناب آقای نیک پور و جناب آقای عدلو بابت تمامی تلاشها و زحماتشان بسیار بسیار سپاسگزاریم . همچنین از آقایان غلامحسین سربی و حاج محمد رحیم حبیبیان جهت همکاری در خرید و تحویل زمین پروژه تشکر می کنیم .

از جناب آقای مهندس محمدی ، جناب آقای مهندس زعفرانی و جناب آقای مهندس نعمت الهی ، همچنین شرکت عمران شهر جدید صدرا و سایر شرکتها و موسساتی که از ابتدا تا انتهای پروژه 115 ما را یاری نمودند کمال تشکر را داریم .

از تمامی عزیزان زحمتکش بومی و غیر بومی که در مسیر احداث مجتمع مسکونی 115 هرگونه گامی برداشتند ، سپاسگزاریم .

از نگهبان نخست پروژه که علاوه بر نگهبانی ، در عملیات ساخت و ساز آن نیز نقش موثری داشته است بسیار متشکریم . 

 

شکر نعمت نعمتت افزون کند

کفر نعمت  از کفت بیرون کند

مشخصات اختصاصی ۱۱۵

در مجتمع مسکونی 115 تقریبا تمامی واحدها به متراژ مفید حدودا 135 متر مربع و دارای دو خواب می باشند . هر واحد دارای دو بالکن اختصاصی یکی شمالی یا جنوبی و دیگری شرقی یا غربی است . در هر واحد کف سالن ، آشپزخانه ، خوابها و کمد دیواریها کلا سرامیک کار شده و بطور کلی هر واحد مجهز به نورپردازی ، شومینه ، شیشه رفلکس ، آیفون تصویری ، آنتن مرکزی ، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی با سقف کاذب ، سیستم پکیج رادیاتور و حوله خشک کن حمام ،  انباری اختصاصی ، پارکینگ اختصاصی با درب اتوماتیک ، کنتورهای آب ، برق و گاز مستقل و ... می باشد ضمن آنکه کاشی و سرامیک ها ، سنگها ، شیرآلات و ... همه جنس مرغوب  و درجه یک کار شده است .

از آنجا که احداث کنندگان 115 خود نیز در آن صاحب واحد مسکونی بوده اند بیشترین توجهشان را صرف فونداسیون ، اسکلت و تاسیسات ساختمان نموده و هرگز باطن را فدای ظاهر نکردند ضمن آنکه به امور ظاهری ساختمان نیز در حد مناسب توجه شده و به عنوان مثال روی دیوار پارکینگهای 115 حتی در طبقه زیرزمین چنان کار شده که گویی نمای اصلی ساختمانی باشد .  

  

در کارگه کـــــوزه گـــــری بـــــــودم دوش

دیـدم دو هـزار کــــوزه گـویـا و خـمــــوش

هـر یـک به زبـان حـال بـا مـن گــفــتــنـــد

کو  کوزه گر  و کوزه خر  و کوزه فروش ؟

مشخصات عمومی ۱۱۵

کل زیربنای پروژه حدود 7700 متر مربع می باشد که به صورت 48 واحد مسکونی در دو بلوک 24 واحدی واقع شده است . هر بلوک 8 طبقه می باشد که دارای 2 طبقه پارکینگ و انباری اختصاصی و 6 طبقه مسکونی است و در هر طبقه چهار واحد قرار دارد . 

به دلیل مساحت مطلوب راهروهای طبقات ( لابی ها ) ، دربهای وروردی واحدها از یکدیگر فاصله مناسب دارند و در هر طبقه نیز یک بالکن مشاع احداث شده ضمن آن که علاوه بر این ، به نور و پنجره راه پله ها هم توجه مناسب شده است .  

مجتمع مسکونی ۱۱۵ دارای سوئیت نگهبانی ، سالن اجتماعات و محوطه محصور مناسب است که دور تا دور آن فضای سبز و نور پردازی می باشد . 

نوع سازه ساختمان اسکلت فلزی و سقف آن تیرچه بلوک است .

نحوه ساخت ۱۱۵

پروژه مسکونی 115 توسط تعاونی مسکن کارکنان اورژانس شیراز ساخته شده است و تمامی اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان اورژانس شیراز خود نیز در آن دارای واحد مسکونی بوده اند ضمن آنکه واحد هر شخص تا پیش از اتمام پروژه نامشخص بوده است .

آغاز به کار پروژه 15/6/1383 و تحویل آن 22/2/1387 می باشد .

مدیر اجرایی پروژه آقای مهندس عبدالحسین محمدی و نظارت بر اجرای صحیح مراحل مختلف آن بر عهده آقایان مهندسین حسن زعفرانی و فرید نعمت الهی بوده است .

مشخصات و موقعیت زمین ۱۱۵

زمین مجتمع به مساحت تقریبی ۳۱۰۰ متر مربع در موقعیت از سمت جنوب مشرف به خیابان دلگشا و پارک محلی بازارچه سهند ، از سمت شمال مشرف به خیابان اندیشه و بازارچه اندیشه ، از سمت شرق مشرف به قطعه زمین فضای سبز و سپس درمانگاه شبانه روزی پارسه ، از سمت غرب مجاور قطعه زمین آپارتمانی احداث نـشده ، واقع شده است . اطراف هر دو بلوک ۱۱۵ آزاد است و واحدها دارای نور و پنجره های بسیار مناسب می باشند .

آدرس مجتمع مسکونی 115

مجتمع مسکونی ۱۱۵ ( اورژانس شیراز )  بصورت دو بلوک a و b در شیراز شهر جدید صدرا فاز یک احداث گردیده است که به دلیل راههای دسترسی گوناگون آن ، آدرسهای مجتمع بدین شرح است :

۱- چهار راه زندیه بلوار اندیشه مقابل بازارچه اندیشه خیابان شهیدان انفعالی مقابل نانوایی

۲- بلوار دانش خیابان دلگشا جنب درمانگاه شبانه روزی پارسه و مقابل پارک محلی بازارچه سهند

۳- بلوار ایران خیابان دلگشا  ( مقابل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ) جنب درمانگاه شبانه روزی پارسه و مقابل پارک محلی بازارچه سهند