مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

تجمع اعتراضی کارکنان اورژانس

جمعی از کارکنان مرکز فوریت های پزشکی فارس 12 اردیبهشت 89 در مقابل دفتر روزنامه خبر جنوب شیراز تجمع کردند . به گزارش خبرنگار واحد مرکزی  منبع : سایت صدا و سیمای مرکز فارس

 جمعی از کارکنان مرکز فوریت های پزشکی فارس 12 اردیبهشت 89 در مقابل دفتر روزنامه خبر جنوب شیراز تجمع کردند . به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر حدود 30 نفر از کارکنان فوریت های پزشکی فارس در اعتراض به درج مطلبی در روزنامه خبر جنوب که در تاریخ 8/2/89 به چاپ رسید اعتراض کردند و از مسئولان روزنامه خواستند تا از کارکنان این مرکز عذرخواهی کنند . تجمع کنندگان که پلاکاردی با مضامینی از قبیل ً خبرنگار روزنامه خبر جنوب – اعزام آمبولانس برای موارد غیر اورژانسی حق الناس و بیت المال استً ً نشر اکاذیب در روزنامه خبر جنوبً و ًصدای آژیر آمبولانس صدای مدد خواهی یک بیمار است ً اعتراض خود را نسبت به چاپ خبری در این روزنامه اعلام کردند .  

روزنامه محلی خبر جنوب روز 8 اردیبهشت خبری با عنوان کدام 3 دقیقه به چاپ رساند . 
دربخشی از این خبر آمده است : کافی است یک تماس کوتاه با مراکزی چون اورژانس فارس داشته باشید تا به خوبی درک کنید چگونه امدادرسانی به بیماری یا مصدومی که ممکن است یک ثانیه هم برای او لحظه ای حیاتی باشد جای خود را به چانه زنی می دهد.
در این لحظات فرد مجبور است برای اپراتور مرکز اورژانس فارس به تشریح جزء به جزء انواع سکته های قلبی- تشنج – مصدومیت ها و .. بپردازد و در صورتی که تشریح این علایم بروفق مراد مرکز بود مرحمتی نموده و نسبت به اعزام آمبولانس آن هم نه طی 3 تا 8 دقیقه ای که همیشه در مورد آن تبلیغ می شود بلکه چندین و چند دقیقه نفس گیر اقدام کنند.مصداق بارز چنین واقعیت تلخی برای یکی از همکاران خبر جنوب رخ داد و ....
دکتر مرادیان رئیس مرکز فوریت های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : در ساعت 56/15 روز شنبه 6/2/89 خانمی طی تماس تلفنی با اورژانس فارس اظهار کرد که همکارشان دچار درد سمت چپ کمر و پهلو شده است و درخواست یک آمبولانس کرد اما بلافاصله به جای پاسخ به سوالات و دادن آدرس اپراتور را تهدید می کند که با مدیریت اورژانس تماس می گیرد . دکتر مرادیان در ادامه گفت : وقتی پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند پس از معاینه متوجه شدند که این مورد نه تنها اورژانسی نیست بلکه مورد درمانگاهی است و همراهان بیمار خود باید نسبت به انتقال بیمار اقدام کنند که این موضوع باعث اعتراض کارکنان این روزنامه و نهایتا چاپ این مطلب شد.
وی افزود : روزانه 2500 تماس تلفنی با اورژانس شیراز گرفته می شود که از بین آنها مواردی که نیازمند خدماتی فوریت پزشکی هستند باید انتخاب شود در حالی که اعضای این روزنامه توقع بیشتر و غیر منطقی داشتند .
این تجمع بعد از حدود 2 ساعت با حضور ماموران نیروی انتظامی و صحبت با رئیس اورژانس فارس خاتمه یافت .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد