مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

مجتمع مسکونی 115 ( اورژانس ) شهر صدرا

راه اندازی توسط هیئت امناء 115 - مطالب : مجتمع 115 ، شهر صدرا ، اخبار زمین و مسکن ، عمران و ساختمان ، تسهیلات و ...

یادی از گذشته های شهر صدرا

در سفر مورخ 5/4/82 دکتر عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی به شهر صدرا 3100 متر مربع زمین توسط تعاونی مسکن کارکنان اورژانس شیراز جهت احداث مجتمع مسکونی اورژانس یا همان مجتمع 115 از شرکت عمران شهر جدید صدرا خریداری شد . در ادامه با یادی از گذشته ها ، مطالبی مرتبط با سفر وزیر مسکن و شهرسازی دولت هشتم به شهر صدرا در سال 1382 برگرفته از روزنامه خبر جنوب ذکر می کنیم .  منبع : روزنامه خبر جنوب شماره 6335 مورخ شنبه 7/4/82

مهندس ناصری عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در مورد پروژه های در حال انجام ذیل سخن گفت : احداث بولوار امام خمینی ( فاز یک تا سر شهرک گلستان ) با هزینه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال ، احداث پارک اندیشه با هزینه بیش از سی میلیارد ریال ، پروژه بیمارستان بین المللی پیوند اعضا ، پروژه مرکز فوریت های پزشکی و آتش نشانی ، پروژه های احداث پمپ بنزین ، پمپ گاز ، سینما ، سالن های ورزشی و توسعه سایت آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی ، خط مترو صدرا به شیراز و پروژه 2500 واحدی مسکونی .

مهندس قدسی زاده مدیر کل شرکت گاز استان فارس : شهروندان صدرا تا سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند .

مهندس امیری مدیر کل مخابرات استان فارس : تا دو ماه آینده با استقرار سیستم های لازم ، تلفن شهروندان شهر جدید صدرا واگذار خواهد شد .

دکتر عبدالعلی زاده با اشاره به این واقعیت که شهر جدید صدرا از آخرین شهرهای جدید طراحی شده در وزارت مسکن و شهرسازی بوده است ، گفت : شهر جدید صدرا امروز از استقبال خوبی در بین شهروندان شیرازی برخوردار است و با بهره برداری از پروژه هایی که امروز شاهد کلنگ زنی و افتتاح آنها خواهیم بود قطعا گرایش برای سکونت در شهر جدید صدرا باز هم بیشتر خواهد شد . ایشان در ادامه افزود : دولت و وزارت مسکن و شهرسازی مصمم به تامین نیازهای موجود در شهرهای جدید هستند .

لازم به ذکر است روزنامه خبر جنوب در پایین صفحه نیز چنین نوشته و گزارش را به پایان رسانده است : آیا می دانید هویت شهر جدید صدرا سبز فرهنگی تعریف شده است ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد